26 mars 2011

!!!!

Jag får ursäkta att det inte har bvarit någon bra uppdatering här på ett tag får bli ändring på detta! Fy på oss!
*N* är hemma i sthlm antagligen så festar hon loss som aldrig förr och jag är grymt avundsjuk!
Själv sitter jag hemma i mitt kära Karlstad och har huuuur tråkigt som helst! Inte bra alls detta.!!! Får bli ändring på det när man har liiiite mer pengar på kontot.! Åker till Olso nästa vecka och ska fixa mina papper och en massa annat skit som man måste göra som vuxen! Ibland önskar jag att man va liten och utan ansvar för en massa skit! Det är det värsta med att växa upp! En massa jobb om allt! Men men that's life you know.!

Till veckan blir det även en massa jobb sök och funderar starkt på att på att flytta från "sola i Karlstad".
Vi får se vad som händer!!

xoxo *C*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar