9 mars 2011

Hurtig!

Åh vad skönt, har precis kommit hem! 
Var på gymmet i tre ½ timme! kommer kännas imorgon antar jag, men det är det värt ska dit imorgon innan jobbet med så ska upp kl sex så tänkte lägga mig och kolla på någon bra film!
Var så skönt att simma/basta/springa/styrka.. så nu ska jag och *M* köra stenhårt framöver, vårat mål för tillfället är att springa Lidingö loppet på 30km i september,cykla Vättern runt!
Haha men vi får se hur tränade vi hinner att bli!;)
Väldigt lång tid kvar, men vi har lagt upp ett bra träningsprogram med våran PT så vi hoppas på det bästa!

Nej väldigt sliten efter denna dag fylld med aktivitet som jag tänkte avrunda, ska upp kl 6:00 träna från 7:30-9:20, sedan jobba ifrån 11-20:30..så ska försöka mobilblogga! kommer vara grymt seg imorogn kväll men det är det faktiskt värt!
Hoppas eran dag har varit bra,min började toppen och slutar toppen... det e så det ska vara!!!

XOXO Night...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar