11 mars 2011

Då vi är två som driver denna blogg så kanske det är min tur att uppdatera.. Har verkligen inte haft tid då jag har varit iväg och tatuerat mig, ska äntligen göra klart den som jag påbörja för 1,5 månad sen, resultatet kommer bli KANON bra helt seriöst! Så jäkla grym kommer den bli!
Sen i tisdags åkte jag och min sambo till Oslo då vi bott där det senaste året för att förbereda för hemflytt till Sverige igen. Så igår va det en fullspäckad dag med det ena och det andra, från kl 10.00 till 21.00 drygt. Jag va sliten! Upp i morse halv 6 för tåg hem till Sverige igen, väl hemma hel och behållen så har jag sovit sovit sovit tills jag nästan fick ångest och åkte iväg och träna!

Ojoj vilket spännande liv man kan ha! Men när vintern   fortfarande vill stanna kvar ett tag till gör man faktiskt inte många knop.

Nu blir det sängen så man orkar med dagen i morgon!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar