14 mars 2011

OMG!

O my fucking god! läste kissies blogg förut och egentligen är jag inte chockad för fem öre men vem fan har Gucci lakan? Asså som man ska sova på? Nej herregud vilken överdrift!
Grejen med Kissie är att I love to hate her, så är det bara och det tror jag att dom flesta som läser hennes blogg gör. Jag menar hon har läsare som är 10 år, herregud vilka bloggläsare! Stackars barn som har henne som förebild jag förstår verkligen inte hur deras föräldrar kan ens tillåta de? Eller vad säger ni?

Varit ett underbart vårväder idag och jag fick med mig min sambo ut på en promenad men detta lär aldrig ske igen! Han gick bara och sucka och tyckte det blåste kallt åt hans öron.! Stackars min älskling :D <3

Nej nu blir det duschen! Bloggar senare

xoxo *C*

2 kommentarer:

  1. Vad ere för fel på Gucci?det e ju hett! Bara för du ej har råd!loooooser!

    SvaraRadera
  2. Inget fel alls på Gucci! Men tycker bara att det är lite väl att ha Gucci lakan!
    Vad spelar det för roll om jag har råd? Hade jag ägt 100 miljoner hade jag aldrig köpt gucci lakan! Never ever!!

    SvaraRadera